Jumpsuit


jumpsuit: Ebay - platform pumps: c/o Zalando - bracelet: Etsy - ring: Diamanti Per Tutti

Another VERY simple outfit: I seem to be on a streak here. But what good are warm days when we can't use them to simplify our style? I've blogged this again and again, but I feel like my LIFE is easier when it's warm enough to just grab a dress (or in this case, a jumpsuit), slip on some sandals and run outside.  I wore this outfit on a warm but slightly rainy day, one of those days that really smell like summer. Exactly the kind of weather that makes you want to slip on a jumpsuit and feel all casual-sexified.

I've been messing around with fake tattoos again. I'm thinking of getting a real tattoo later this year, but I'm still not 100% sure on what to get - and more importantly, where. I like tattoos in easily visible places like underarms, hands and collarbones, but I think I'm not "that" kind of girl. Having a visible tattoo really defines your look and makes people make assumptions about you straight away. Which isn't necessarily a bad thing, but I like to have as much control as I can of other people's first impressions of me. Having a tattoo really limits my freedom in that regard. 

I've been wearing fake ink to experiment with placement and design of tattoos, hoping I'll find something that will just "click" for me as the one. Until now: no luck! If I do get something, my first tattoo will probably be something small and subtle in a more private place. Do you have a tattoo? If so: what and where? And if not: would you ever get one?


22 comments

  1. Mooi!! Tattoo...hier ook een eeuwige twijfel, maar de laatste tijd steeds meer overtuigd dat ik er ooit één ga nemen. Zo op je onderarm zoals je 'forever young' vind ik super, maar dezelfde bedenking, zeker voor mn werk lijkt het een belemmering... Ik ben alvast benieuwd naar wat je zou kiezen voor een echte :)

    ReplyDelete
  2. ik denk dat het bij mij voor werk niet echt een probleem zou zijn eigenlijk, als ik zo zie in welke beroepen ik terecht kan komen in the long run, maar ik ken mezelf en mijn stijl gaat zo op en neer dat een zichtbare tattoo zo'n risico zou zijn. Als in: ik word dat misschien beu :D ik wil wel iets samen nemen met mijn lief! iets kleins op onze ringvinger ofzo :)

    ReplyDelete
  3. Heb ik ook over gedacht (na gezien op pinterest), maar dan aan de binnenkant van de ringvinger, lijkt mij ook heel subtiel en onopvallend, maar ook origineel

    ReplyDelete
  4. precies, ik had ook binnenkant ringvinger in gedachten!

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit! Ik hou van de luchtigheid van jumpsuits! Ik heb zelf een zwarte romper. Super fijn voor op warme dagen! En echt het simpelste in de kast denk ik.

    En ik heb geen tattoage. Het spreekt me zelf niet echt aan. Ik heb een grootoom die een sleeve heeft en her en der not wat afbeeldingen (en een harley davidson, oh stereotype). Als kind onderzocht ik die tattoo altijd, haha. Het is dus niets 'vreemd' voor mij. Toch zou ik er waarschijnlijk nooit eentje laten zetten. Het voelt niet als iets "voor mij". Maar ja, dat kan altijd veranderen natuurlijk. ALS ik een tattoo zou nemen, moet het sowieso op een gemakkelijk te bedekken plaats zijn. Ik zal allicht in de sociale sector gaan werken, en net als in de verpleging blijven (zichtbare) tattoos daar not done. Daarover zullen meningen altijd verdeeld blijven...


    xo

    ReplyDelete
  6. snap ik helemaal. De reden waarom ik nog geen tattoo heb is omdat ik soms het gevoel heb dat ik twee verschillende vrouwen ben: eentje die wat harder en alternatiever is, en eentje die zachter en meer ingetogen is. De eerste zou zonder probleem een tatoeage laten zetten en vindt dat een leuke uitdrukking van haar persoonlijkheid, de tweede ziet er het nut niet echt van in :D WIE ZAL ER ZEGEVIEREN

    ReplyDelete
  7. AB, you know me ;) Ik sta al vol :D & zou er nog steeds willen… Maar inderdaad, denk goed na wat je wil en waar ! Het is echt wel voor de rest van je leven…. D.

    ReplyDelete
  8. Fijn zo'n jumpsuit! Ik heb er ook een zwart en dat is echt het chillste in mijn kast terwijl dat er toch fancy uitziet. Win win!
    En tattoos... tja. Ik denk er de laatste maanden wel meer en meer over na, ik wou alleen iets dat een betekenis voor mij had en ondertussen heb ik zo wel een beetje een idee. Qua job is het geen probleem voor mij denk ik, aangezien ik sowieso toch in de creatieve sector terecht kom, maar ik heb ook wel schrik dat ik het beu raak. Maar de laatste tijd moet ik de hele tijd denken aan oude mensen huid en vergrijsde tattoos en nu begin ik toch terug te krabbelen haha. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dat nog echt mooi is op een oudere huid? Mmmmmmm dilemma's.

    ReplyDelete
  9. Ik vind tattoos heel mooi, maar gezien ik zelf een eeuwige twijfelaar ben (zeker over zo'n dingen) heb ik de stap nog niet gezet (en zal ik het wss ook niet doen :))

    ReplyDelete
  10. Leuk en simpel, zo moet het zijn! Die sandalen zijn echt wel zalig. Ik heb zelf twee tattoos, 1 is groot en opvallend (maar toch ook weer niet omdat hij aan de binnenkant van mijn bovenarm zit) en een kleintje in mijn nek (juist nog over gepost haha).

    ReplyDelete
  11. oh dat staat u geweldig goed! luv jumpsuits!

    ReplyDelete
  12. I don't know, in that case the jumpsuit would have to be quite formfitting because a heavier fabric like velvet doesn't look as nice when the cut of the garment is loose like mine! I like the drawstring, makes it extra casual :D

    ReplyDelete
  13. bij mij is er ook wel wat twijfel op dat vlak: minder omdat het op een oude huid niet mooi zou zijn, maar meer omdat tattoos ook "verouderen" en verslijten: ze vervagen, worden minder helder van kleur en minder scherp. Ik zou niet graag een rommelige tattoo hebben op een zichtbare plek.

    ReplyDelete
  14. binnenkant bovenarm vind ik ook zo'n mooie plek!

    ReplyDelete
  15. Kan je dat niet laten bijwerken? Ik dacht van wel!
    Ik heb nooit het 'maar wat als je oud bent' een goed gevonden, maar toen bedacht ik mij ineens dat alle tattoos die ik mooi vond echt wel op een jong strak lijf waren, en dat ik me niet zo goed kon voorstellen hoe dat er zou uitzien op een oudere huid... Eens op letten of ik geen knappe vijftiger tegenkom met mooie tattoos haha. Misschien overtuigt dat me wel ;)

    ReplyDelete
  16. ja je kan het laten bijwerken, maar wordt die tattoo dan niet steeds grover? :D

    ReplyDelete
  17. Ik wil zó graag een tattoo. Op de rechterkant van mijn bovenlichaam, recht boenk op de ribben. Een relatief subtiele plaats, maar wel zichtbaar in badpak/bikini of in topjes die niet veel om het lijf hebben. Tattoos op de pols vind ik ook schoon.

    Je haar ligt trouwens heel mooi op de foto's, Annebeth.

    ReplyDelete
  18. dankjewel, vond ik ook! :-D en op de ribben is voor mij ook een van de meest waarschijnlijke plaatsen, omdat je er iets moois kunt zetten zonder dat je het altijd ziet.

    ReplyDelete
  19. This is definitely casual sexified! You look amazing in this jumpsuit. I'm loving those heels too.
    I know exactly what you mean about tattoos and wanting to control people's first impressions. That's one reason why I don't have one. The other is that I have no idea what I would want permanently on my body. I'm too indecisive to get one, I think. If I ever knew I wanted one specific thing for a whole year then I'd consider one.

    ReplyDelete
  20. another comment? yep! love the jumpsuit! bought 2 myself - one from bershka and one from pull and bear - I cant wait to wear them this summer! see me god? prayin like a kid before bed* let the sun shower us :))
    anyways - I am getting a tattoo this week - nail biting* - meaning if I don't faint in front of the saloon - of course - its my first tattoo so I am very ...excited and nervous. I have a scar that I wanna cover up and since I started flirting with the idea of getting a tattoo done and admiring photos with some great inks I can now declare my love for tattoos - so ...if I am not a pu**y and I am going to get it done I will probably brag about it :)))

    ReplyDelete